Výsledky

13.12.2000 Publikováno Interaktivní globální osvětlení v komplexních scénách (PDF, 3.5MB) shrnující dosavadní výsledky.

20.8.2000 Na Fiasku 2000 jsme soutěžili s demem Realtime radiosity 2: no mfx (DOS/Windows/Linux, celkem 2.5MB). Následují ukázky, obrázky odkazují na mpegy, každý má kolem 2.5MB:

7.5.2000 Vyvíjený engine poprvé použit v praxi - k předpočítání statického osvětlení v ReDoxově demu Pinokijo na demoparty Avalcon 2000. Pinokijo ve verzi pro DOS a rozšíření pro Windows a Linux jsou ke stažení na movsd.scene.cz.

kolem 22.3.2000 Černobílá galerie (generoval ReDox na K5/133+32MB RAM, každá scéna se počítala kolem 150 vteřin): bodaky, brana, mview, schody, zarivka.

22.3.2000 Tatáž statická scéna s interpolací a použitím clusterů. Z obrázků vedou odkazy na tytéž ve vyšším rozlišení. Čísla ve snímcích udávají (počet paprsků vystřelených od začátku výpočtu) a počet paprsků použitých pro výpočet současného osvětlení, rozdíl je režie průběžného zlepšování.
0.1 vteřiny na Cyrix MII PR333

1 vteřina

10 vteřin

100 vteřin

24.1.2000 Další statické scéna. Nyní už jde skutečně o globální osvětlení zahrnující všechny odrazy. Obraz se průběžně zlepšuje během případného procházení scénou, snímky byly pořízeny po uvedených časech od spuštění výpočtu.
0.1 vteřiny na Cyrix MII PR333

1 vteřina

10 vteřin

100 vteřin

20.12.1999 Scéna má 42 trojúhelníků. Na následujících obrázcích je pouze primární osvětlení podtrojúhelníků jedním z trojúhelníků, který sám není vidět, protože je mírně odvrácený od kamery.
1000 paprsků, 0.1 vteřiny na Cyrix MII PR333

10000 paprsků, 1 vteřina

100000 paprsků, 10 vteřin